بانک دانلود فایل، قالب و پروژه آماده نرم افزار های طراحی و تدوین

دانلود پروژه آماده پریمیر، افترافکت، فتوشاپ، فاینال کات، اپل موشن و ... به صورت رایگان

بانک دانلود فایل، قالب و پروژه آماده نرم افزار های طراحی و تدوین

دانلود پروژه آماده پریمیر، افترافکت، فتوشاپ، فاینال کات، اپل موشن و ... به صورت رایگان

آهنگ خواب کودکان

خواباندن کودکان کار ساده‌ای نیست. بعضی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فرزندشان در فضایی ساکت به‌خواب رود. بعضی دیگر قبل از خواب برای کودک کتاب می‌خوانند، قصه می‌گویند یا موسیقی پخش می‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهد که آهنگ خواب کودکان ، آرامش بخش است و باعث می‌شود کودک به خوابی عمیق و راحت فرو رود. درنتیجه، کیفیت و کمیت خوابش بهبود می‌یابد. سایر افرادی که بی‌خوابی دارند نیز می‌توانند از این روش ارزان، ایمن و آسان برای درمان استفاده کنند.

اگر گوش دادن به موسیقی پس‌زمینه هنگام خواب بخشی از برنامه هر شب کودک باشد، تاثیر مثبت آن بیشتر خواهد شد. بدن کودک به این ریتم و سیگنال عادت می‌کند و حس می‌کند که وقت خواب است و در نتیجه سریع به خواب می‌رود.

از لحظه‌ای که نوزاد به دنیا می‌آید، در حال تجربه کردن اتفاق‌های جدید است که می‌تواند برای او خسته کننده باشد. بنابراین، ایجاد محیطی آرام برای تنظیم خواب نوزاد گام بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد.

انتخاب یک موسیقی ملایم، نه تنها باعث آرامش کودک می‌شود، بلکه یک عادت خوب را در مراحل اولیه زندگی او پرورش می‌دهد. این عادت خوب احساس راحتی و امنیت را در طول دوره کودکی فراهم می‌کند.

با ورود به سایت ادوبیش می توانید موزیک های خواب آور دلنشینی را برای کودکانتان دانلود کنید.

آهنگ عاشقانه

اینکه عشق وجود دارد یا خیر همواره محل دعوای روانشناسان و بزرگان بوده، اما به باور اکثریت، عشق زیباترین احساس و عاشقی بهترین اتفاقی است که میتواند در زندگی یک فرد روی دهد. داشتن یک رابطه عاطفی سالم، می‌تواند زندگی شما را زیباتر کند و باعث شود تا دنیای شما تبدیل به گلستانی شود که هیچ آتشی آن را نمی‌سوزاند و بوی خوبش تمام زندگی شما را در بر میگیرد.

عشق موضوعی است که در همه محافل راجع به آن صحبت میشود، به خصوص در زمینه‌های هنری و به ویژه در ادبیات، موسیقی و فیلم. از متن نویسندگان گرفته تا شعر شاعران، آهنگ های عاشقانه و رمانتیک حتی فیلم های داخلی و خارجی، همه و همه سعی در به تصویر کشیدن و توصیف عشق دارند. در عین حال هیچکدام از این ها نتوانستند عشق را آنگونه که هست توصیف کنند و تنها سطح آن را خراشیده‌اند.


آهنگ عاشقانه
آهنگ عاشقانه

سخت‌تر از یافتن نیمه گمشده مناسب و ساختن رابطه عاطفی سالم، نگهداشتن آن است. این روزها خیلی از مردم فکر میکنند برای داشتن یک رابطه سالم باید کارهای بزرگی انجام دهند اما با یک شاخه گل یا هدیه کوچک یا حتی ارسال متن عاشقانه و یا آهنگ عاشقانه نیز می‌توان رضایت معشوق را جلب کرد.

برای دانلود آهنگهای پس زمینه عاشقانه و رمانتیک زیبا می توانید وارد سایت ادوبیش شوید و زیباترین آهنگها را دانلود کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید.


آهنگ عاشقانه
آهنگ عاشقانه


موزیک های بچگانه

موزیک های بچگانه سبکی از موسیقی است با سازبندی خاص و ملودی‌های ساده و شیرین که توسط آهنگسازان بزرگسال برای کودکان ساخته می‌شود و مخاطبانی تا سطح نوجوانان را در بر می‌گیرد. هدف اصلی از ساخت موسیقی پس زمینه کودکان، تفریحی و آموزشی است که در تعلیم و تربیت کودک برای: رفتار، آگاه‌سازی، یادگیری، مهارت‌ها، بازی‌ها، رقص و آشنایی با فرهنگ بومی نقش مهمی ایفا می‌کند.


موزیک های بچگانه
موزیک های بچگانه

موسیقی و بازی از مواردی هستند که در درمان بعضی از اختلالات روحی و روانی کودکان مؤثر است. موسیقی درمانی در کودکان باعث تغییردر خلق و خو می‌گردد و زمینه بهبود رفتارهای فردی، اجتماعی، اعتماد به نفس، درمان لکنت زبان و افزایش هوش آنان خواهد شد. امروزه با همکاری پزشکان، روانشناسان کودک و مربیان موسیقی در درمان بیماری‌هایی همچون اوتیسم، بی‌قراری و بیش فعالی از موسیقی درمانی به عنوان یکی از راه‌های مؤثر برای درمان استفاده می‌شود. بر این اساس از موسیقی‌هایی که در مهد کودک‌ها اجرا یا پخش می‌شود برای نشان دادن و تحریک موفقیت، حس کامیابی و پیروزی در کودکان طراحی می‌شود. برای دانلود موزیک های بچگانه می توانید وارد سایت ادوبیش شوید و آنها را دانلود کنید.


موزیک های بچگانه
موزیک های بچگانه

آهنگ مخصوص کافه و رستوران

موسیقی در رستوران شما نقش اساسی در جذب مشتری ایفا می کند. دکوراسیون، رایحه و موسیقی اولین مواردی هستند که مشتریان شما به محض ورود به رستوران با آن‌ها برخورد می‌کنند. بنابراین کوچکترین خللی در هر یک از این موارد می‌تواند در دید اولیه مشتریان نسبت به رستوران و حتی طعم غذاها تاثیر نامطلوبی برجای بگذارد. شک نداشته باشید که تک تک مشتریان شما از کثیفی رستوران یا بوی نامطبوع آن و موزیک گوش خراش دلزده خواهند شد و تمامی‌ این موارد را در ذهن خود ثبت می‌کنند. بی شک هیچ رستوران داری از اعتراض مشتری به بلندی صدای موسیقی خوشحال نخواهد شد.

اگر تصور شما بر این است که آهنگ مخصوص کافه و رستوران شما فقط برای ایجاد صدای پس زمینه است سخت در اشتباه هستید. در واقع باید بگویم موفقیت یک رستوران فقط در کیفیت غذایی که ارائه می‌دهد خلاصه نمی‌شود. بلکه کلیه موارد حتی کوچکترین جزئیات می‌توانند در موفقیت یا عدم موفقیت رستوران تاثیر بگذارند.


آهنگ مخصوص کافه و رستوران
آهنگ مخصوص کافه و رستوران

نکات مهم در انتخاب موسیقی

ریتم آهنگ‌های پس زمینه رستوران مشخص کننده تجربه ای است که به مشتریان خود هدیه می‌دهید. به عنوام مثال تصور کنید به یک کافی شاپ با فضای شاعرانه و تاریک وارد می‌شوید و موزیک رپ می‌شنوید. مطمئنا این موسیقی مناسب فضای شاعرانه کافی شاپ نخواهد بود. موزیک پس زمینه رستوران تعیین کننده سطح انرژی و احساسات مشتریان خواهد بود. در واقع شما باید فضایی راحت و آرامش بخش و متناسب با احساسات مشتریان به آن‌ها هدیه کنید. شما با ورود به سایت ادوبیش می توانید آهنگ هایی در ژانر های مختلف برای کافی شاپ و رستوران خود دانلود کنید و از آنها لذت ببرید.


آهنگ مخصوص کافه و رستوران
آهنگ مخصوص کافه و رستوران


آهنگ مدیتیشن

موسیقی های بی کلام تأثیرهای زیادی روی جنبه‌های مختلف زندگی ما دارد.از تأثیر روی رفتارهای ما گرفته تا تغییر دادن شرایط روحی و حال‌هوایمان در تمام لحظات زندگی. البته برای تجربه‌ی احساسات و رفتارهای مختلف باید به موسیقی‌های متفاوتی گوش کنیم. موسیقی مدیتیشن می‌تواند به ما کمک کند با روحمان ارتباط برقرار کنیم و درک خوبی از نیازهای روحمان پیدا کنیم. تا جایی که می‌توانیم از آن برای درمان مشکلات سلامتی و بیمار‌های مختلف روحی و حتی جسمی استفاده کنیم.

موسیقی مدیتیشن چیست؟

این تصور که موسیقی مدیتیشن محدود به زمانی است که بخواهیم مدیتیشن انجام دهیم تصور درستی نیست. موسیقی مدیتیشن می‌تواند در انجام فعالیت‌های زیادی به ما کمک کند.مثلاً برای افزایش بهره‌وری ذهنمان در زمان مطالعه، یا برای افزایش تمرکز در زمان کار.


آهنگ مدیتیشن
آهنگ مدیتیشن

موسیقی‌های آرامش‌بخش مانند مدیتیشن چطور کار می‌کنند؟

بر طبق مطالعات موسیقی از فرکانس‌های متفاوتی تشکیل شده که می‌توانند روی فرکانس مغز ما اثر بگذارند. هنگامی که ما موسیقی گوش می‌دهیم، ذهنمان تلاش می‌کند فرکانس آن چه را که گوش می‌دهیم تقلید کند. فرکانس و طول‌موج‌های مختلف اثر متفاوتی روی ذهن انسان دارند. مثلا وقتی کسی به موسیقی آرامش‌بخش گوش می‌دهد احساس آرامش و تسکین یافتگی پیدا می‌کند و در مقابل زمانی که به موسیقی شاد گوش می‌دهد، احساس شادابی و هیجان را تجربه می‌کند.

این نوع موسیقی می‌تواند سطح استرس افرادی را که اضطراب و شلوغی زیادی را در زندگی تجربه می‌کنند کاهش دهد یک مطالعه نشان داده است افرادی که در مکان‌هایی کار می‌کنند که به صورت مداوم موسیقی آرامش‌بخش پخش می‌شود، نسبت به افرادی که دائماً موسیقی تند گوش می‌دهند، سطح استرس پایین‌تری را تجربه می‌کنند.

گوش دادن به موسیقی می‌تواند تأثیر زیادی را بر سیستم قلبی، عروقی و تنفسی افراد بگذارد و باعث تسهیل گردش خون در بدن ما شده، و به کاهش ضربان قلبمان کمک کند. طبق تحقیقات موسیقی مخصوص مدیتیشن باعث آرامش قلب می‌شود. علاوه بر این، موسیقی آرام می‌تواند به آرام کردن کودکانی که دائماً بی‌قراری می‌کنند هم کمک کند. شما می توانید با ورود به سایت ادوبیش انواع موسیقی های مدیتیشن را دانلود کنید و از آنها لذت ببرید.


آهنگ مدیتیشن
آهنگ مدیتیشن